سفارش تبلیغ
صبا ویژن













عاطفه و مسعود دو کبوتر عاشق

صورت لوزی‌شکل
در این نوع صورت، پیشانی کوچک بوده و ناحیه چشمها و استخوان‌های گونه عریض‌تر و چانه باریک است. باید مدل مویی انتخاب کنید که استخوان گونه را باریک‌تر جلوه دهد و پهنای پیشانی و فک بیشتر به نظر بیاید.
- مدل پیشنهادی مو: مدل‌های نامتقارن بهترین گزینه شماست. اگر فرق سر از بغل باز شود، موها حتماباید چتری باشد و به کناره‌ها پیچ بخورد و بیشترین پرپشتی مو در ناحیه چانه باشد و بلندی موها تا میانه گردن بیاید.


صورت مربعی‌شکل
خط فک و پیشانی در صورت‌های مربعی، عریض بوده و استخوان گونه و چانه، زاویه‌دار و پهن است؛بنابراین مدل مو باید طوری انتخاب شود که صورت، بلندتر و کشیده‌تر نشان داده شود.
- مدل پیشنهادی مو: در این مورد نیز، مدل موی نامتقارن بهترین است. فرق از بغل باز شود، اما چتری مو اختیاری است. باید بیشترین پرپشتی مو در ناحیه گیجگاه و فرق سر باشد. درواقع طول موها تا چانه می‌آید.


صورت مستطیل‌شکل
عرض و پهنای پیشانی، چانه و گونه یکسان است و صورت، لاغر و کشیده است. افرادی که صورتی به این شکل دارند، ‌باید سعی کنند فرم صورتشان کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه داده شود.
- مدل پیشنهادی مو: می‌تواند متقارن یا نامتقارن باشد و چتری اختیاری است اما بیشترین پرپشتی موباید در کناره‌های سر باشد. قد موها نیز کوتاه است و تا چانه ارتفاع دارد.


صورت مثلثی‌شکل
پیشانی باریک‌ترین قسمت این‌گونه صورت‌هاست و برعکس مدل قلبی‌شکل، به تدریج هرچه به سمت گونه و چانه می‌رویم، عرض آنها بیشتر می‌شود؛ باید سعی کنید پهنای پیشانی زیاد و عرض چانه و گونه‌ها کم شود.
- مدل پیشنهادی مو: بازهم متقارن یا نامتقارن‌بودن مهم نیست؛ مدل مو باید در ناحیه گوش و بالاترپرپشت‌تر بوده و به تدریج به سمت گردن و پشت گردن باریک شود. حواستان باشد زیر گوش‌ها را پرپشت نکنید. ارتفاع موها در این مدل نیز تا چانه می‌آید.


صورت بیضی‌شکل
در این مدل، چانه کمی باریک‌تر از پیشانی و استخوان گونه برجسته است که به خاطر تقارن و تناسب آن، ایدئال‌ترین شکل صورت به حساب می‌آید. هر نوع مدل مویی نیز برای این چهره‌ها مناسب است.


صورت گرد
طول و عرض صورت تقریبا برابر است و زوایای اندکی دارد. باید سعی کنید صورت‌تان را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.
- مدل پیشنهادی مو: انتخاب موهیی نامتقارن، بهترین حالت ممکن است.

گردآوری: گروه آموزش پرداد


نوشته شده در چهارشنبه 92/8/15ساعت 11:44 صبح توسط همخونه نظرات ( ) |

همه ی رنساژ ها در اندازه و مقدار از فرمول کلی رنساژ تبعیت می کنند. مدت مکث رنساژ ده دقیقه است ولی اگر رنساژ در پنج دقیقه هم جواب داد می توانیم مو را بشوییم . نحوه ی زدن رنساژ بر روی کلاه مش یا بطور کلی بر مو مانند شامپو زدن است.
با ترکیب این رنگ ها خودتان به راحتی می توانید رنساژ کنید:
رنساژ یخی "نقره ای":
برای رنساژ یخی موها را به آخرین درجه دکلره می رسانیم که دکلره را اینجا کاملا توضیح دادیم بعد مقداری رنگ مو C10 به اضافه 1/3 روشن کننده (0-00) E20 به اضافه 3 سانت واریاسون نقره ای (E13) و کمی اکسیدان شماره 2را ترکیب و به مو می زنیم.
رنساژ یخی "آبی":
این رنساژ کاملا همانند رنساژ یخی (نقره ای) است با این تفاوت که از واریاسیون آبی (ٍE14) و کمی اکسیدان شماره 2استفاده می کنیم.
رنساژ طلایی:
برای زساندن مو به این رنساژ هم از رنگ موی G10 به اضافه 3 سانت واریاسیون (E16) و کمی اکسیدان شماره 2استفاده می کنیم.
رنساژ زیتونی:
برای رنساژ زیتونی از رنگ موی M10 به اضافه 3 سانت واریاسیون سبز (E17) و کمی اکسیدان شماره 2استفاده می کنیم.
رنساژ کرم:
برای رنساژ کرم هم می توانیم از رنگ موی C10 به اضافه روشن کننده 90?01 به اضافه رنگ موی 11?0 (N10) و کمی اکسیدان شماره 2می زنیم.
رنساژ زیتونی سیر:
به رساندن رنگ مو به این رنگ هم می توانید با ترکیب کردن رنگ M10 به اضافه رنگ 9?1 به اضافه 3 سانت واریاسیون سبز(E17) و کمی اکسیدان شماره 2 ترکیب می کنیم.
-بعد از اتمام کار موها را با آب ولرم و کاندیشنر (نرم کننده) شستشو دهید.
- واریاسیون چیست؟ واریاسیون ها رنگ های قوی هستند که به تنهایی مورد استفاده قرار نمی گیرند.بلکه برای ایجاد سایه های دلخواه و یا پوشاندن سایه های نا خواسته به مقدار کم با سایر رنگ ها مخلوط می گردند.
-همه رنگ ها قابل تر کیب با هم هستند .کرم روشن کننده E20 را می توان با همه رنگ ها ی دیگر مخلوط کرد و و رنگ های روشن تر بدست آوردو همچنین می توان آنها را به تنهایی با اکسیدان شماره 1 برای روشن کردن ابرو ها و اکسیدان نمره 2 برای روشن کردن موی سر استفاده نمود .
-پس از آماده نمودن رنگ مو بهتر است آن را بلافاصله استفاده نمایید.
-برای رنساژ کردن یک شماره تیره تر از پایه ی دکلره کار می کنید . مثلا اگر پایه ی دکلره به شش برسد رنساز پایه ی پنج استفاده می کنیم.
نکته: اگر بخواهیم شدت تن زیتونی و طلایی و دودی را زیاد کنیم از واریاسیون های مربوط استفاده می کنیم .

گردآوری: گروه سلامت پرداد


نوشته شده در چهارشنبه 92/8/15ساعت 11:44 صبح توسط همخونه نظرات ( ) |

داشتن دست هایی زیبا "یک موجودی مهم و غیر قابل اغماض برای خانم ها" نکته های مهم برای خوش فرم شدن ناخن هامشروط بر داشتن ناخن هایی زیباست.
توصیه های ما، چند نکت? مراقبتی منظم:
ناخن هم مانند مو، از لایه های کراتین تشکیل شده است، این ماده باعث سختی و استحکام ناخن می شود.
رشد ناخن توسط قالبی که در ریشه اش قرار دارد، تضمین شده است. ناخن های دست سریع تر از ناخن های پا رشد می کنند: چیزی حدود 3 تا 4 میلیمتر در ماه.
نکت? جالب این که: رشد ناخن های دست “فعال” سریع تر است، یعنی اگر فرد راست دست باشد، ناخن های دست راست رشد بیشتری از ناخن های دست چپ دارند.


قواعد اصلی که برای داشتن ناخن های خوش فرم:
1- بهتر است به جای سوهان آهنی، یا بدتر از آن، قیچی که به ناخن ها آسیب می زند، از سوهان مقوایی استفاده کنید.
2- یک بار در هفته، از سنگ پا (سنگ پایی مخصوص برای دست داشته باشید) استفاده کنید، این کار باعث از بین رفتن خطوط ناخن می شود و ناخن هایی که به طور طبیعی درخشان شده اند، را برای تان تضمین می کند. همچنین، با مالیدن روغن های مغذی بر روی ناخن ها، مرطوب شان کنید.
3- در آخر، با تکه ای از چوب شمشاد، پوسته های کنده شده و زاید را کنار بزنید تا ناخن هایتان رشدی سالم داشته باشند.


لاک زدن:
_ قبل از لاک زدن، در زیر لاک از لایه ای محافظ استفاده کنید؛ در غیر این صورت، ناخن های تان سست می شود و یا رنگ شان به زردی می گراید.
_ برای پاک کردن لاک، از حلال های ملایم، بدون آستن (خشک کننده) استفاده کنید. بدون توقف و پشت سرهم ناخن های تان را لاک نزنید، بگذارید بین دو بار لاک زدن، چند روز ناخن های تان تنفس کنند.


توجه به ناخن های حساس و شکننده
ناخن های سست، می شکنند یا نصف می شوند… چه باید کرد؟
- قانون شمار? یک: تغذیه تان باید خوب و مناسب باشد. اسیدهای آمینه و ویتامین ها برای داشتن ناخن هایی سالم و محکم ضروری اند (می توانید از مکمل های غذایی مخصوص کمک بگیرید)
- قانون شمار? دو: با استفاده از دستکش های خانگی هنگام ظرف شستن و باغبانی و استفاده از کرم برای مرطوب کردن، از ناخن های تان محافظت کنید. اغلب محصولاتی که مخصوص دست ها هستند، هم زمان برای تغذی? پوست و ناخن طراحی و پیش بینی شده ا ند. از این کرم ها استفاده کنید! هر روز، این کرم ها را بر روی سطح ناخن های تان بمالید.

گردآوری: گروه آموزش پرداد


نوشته شده در چهارشنبه 92/8/15ساعت 11:41 صبح توسط همخونه نظرات ( ) |

<   <<   16   17   18   19   20   >>   >


کد قالب جدید قالب های پیچک